امام جمعه لامرد گفت: قطعاً پرچم اسلام بر فراز قدس به اهتزاز درخواهد آمد، و قطعاً شاهد تحقق پیام مقام معظم رهبری که اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود، می‌شویم.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 09 April 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد اظهار کرد: دولت جدید دستاورد خوبی در ساخت مسکن دارد که در شهرستان لامرد قریب به شش هزار نفر برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که در حال حاضر ۹۴ واحد در حال ساخت است.

وی افزود: باتوجه به سیل سال گذشته ۹۰۰ واحد در حال ساخت است، و قرار است تا خردادماه ۲۰۰ واحد آن به زیر سقف برسد و این از خدمات نظام اسلامی است.

وی ضمن تبریک روز دندانپزشک تصریح کرد: به پزشکان و پرستاران توصیه می‌کنم با توجه به وضعیت اقتصادی مردم در مناطق محروم حضور یابند و به آنها خدمات رایگان ارائه دهند.

حجت الاسلام حسین زاده به عملیات‌های استشهادی مقاومت فلسطین که کابوس رژیم صهیونیستی شده است اشاره کرد وگفت: طبق گزارش صهیونیست‌ها میانگین تعداد عملیات‌های شهادت طلبانه مقاومت فلسطین اشغالی فقط در یک ماه ۱۷ عملیات بوده است.

وی گفت: قطعاً پرچم اسلام بر فراز قدس به اهتزاز درخواهد آمد، و قطعاً شاهد تحقق پیام مقام معظم رهبری که اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود، می‌شویم.

عملیات تروریستی مشهد حاکی ازکارگردانی توطئه توسط دشمنان اسلام است

امام جمعه لامرد به حادثه تلخ مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: باشهادت، قوی‌تر می‌شویم. ما را با شهادت آزمایش نکنید زیرا ما راسخ‌تر می‌شویم، و همین شهادت‌ها باعث ذلت آمریکا ودشمنان شده است.

وی به هدف قرار گرفتن وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: حادثه ترور این سه روحانی، حادثه تلخی بود و این طلبه‌ها پشت و پناه مردم بودند و به صورت جهادی کار می‌کردند.

خطیب جمعه لامرد ادامه داد: دوره‌ای نبوده است که جمیع روحانیت از خون رنگین نشده باشد و خود را سپر مردم نکرده باشند و همین امروز هم چنین است.

وی در همین زمینه افزود: وحدت بین مردم و روحانیت را کسی نمی‌تواند خدشه‌ای وارد کند اما این اقدام تلخ روی داد و این دو روحانی جهادی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: این عملیات تروریستی در مشهد و آن هم در حرم رضوی حکایت از یک پشت صحنه و کارگردانی توطئه از طرف دشمنان اسلام و انقلاب است و این چیزی نیست که یک نفر تصمیم بر این کار زشت کرده باشد.

وی گفت: در سطح کلان هدف از این حرکت از بین بردن وحدت اسلامی بین کشورها بود.

خطیب جمعه لامرد افزود: شهادت حاج قاسم الهام بخش ملت‌های مقاومت شد و ما در این راه استقامت می‌کنیم. در این مسیر از هیچ چیزی نمی‌ترسیم و شهادت این دوطلبه شهید وحدت بین مردم بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار